Jumaat, 2 Mei 2014

Tetap laksana, k'jaan BN tak peduli bantahan GST

10:48 PG

KUALA LUMPUR: Biarpun lebih 50,000 rakyat menghadiri himpunan membantah perlaksanaan  Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) di ibu negara semalam, kerajaan tetap bertegas tetap melaksanakan cukai itu pada April 2015.

Timbalan Menteri Kewangan Datuk Ahmad Maslan berkata, kerajaan telah membuat persiapan lebih 30 tahun untuk perlaksanaan itu.



Malah kata beliau, 90 peratus penduduk dunia berada dalam negara yang telah mengamalkannya.

Beliau juga menyelar himpunan rakyat semalam yang disifatkan sebagai bertujuan mempolitikkan 'perkara baik' yang kerajaan mahu laksanakan.

"Mereka sepatutnya mengemukakan memorandum berhubung perkara itu, ini (bantahan) hanya bertujuan untuk mempolitikkan segala perkara baik yang kerajaan mahu laksanakan", katanya. - HARAKAHDALY 2/5/2014

Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top