Ahad, 26 Januari 2014

Perkembangan Semasa GANTI

7:02 PTG

Assalamualaikum Wrt Wb kepada semua ahli-ahli GANTI yang baru dan yang bersama sejak dari mula.
Kepada yang baru berkenalan selamat datang. Kita sedang berusaha keras merealisasikan agenda yang kita gariskan bersama dalam falsafah perjuangan GANTI selaku pergerakan amar makruf nahi mungkar yang cuba bawa perubahan.

Selain melalui alam maya facebook ini, GANTI bergerak cergas di alam nyata melalui penglibatan aktif dipelbagai pentas masyarakat berkait isu-isu menyentuh kepentingan rakyat termasuklah Bela Usahawan Melayu, Bantahan Kenaikan Kos Sara Hidup, Muafakat Tangani Permasalahan Rempit, Penyaluran pelbagai khidmat dan bantuan kemasyarakatan, menyampaikan mesej-mesej mengajak kembali kepada jalan perjuangan yang ditunjuk oleh Nabi kita Rasululullah s.a.w.

Aktiviti GANTI diupdate setiap hari melalui Blogspot GANTI di alamat berikut yang mempunyai pelbagai capaian lain yang menarik untuk diikuti. : http://ganti-trg.blogspot.com/

GANTI sendiri dalam proses pendaftaran rasmi di Pendaftar Pertubuhan dan masih diperingkat Jawatankuasa Penajaan.

sekalipun begitu tidak menghalang kami menjalankan pelbagai aktiviti bantuan yang sudah bernilai lebih RM20,000, pengedaran T Shirt GANTI dgn stok bernilai sehingga RM36,000.00, edaran pelbagai jenis sticker GANTI dgn jualan RM2.00 sekeping sebagai punca dana untuk aktiviti GANTI dan juga risalan bulanan SERUAN GANTI dengan cetakan 10,000 naskhah setiap bulan.

Semoga usaha baik ini mendapat sokongan berterusan melalui penglibatan berkualiti tuan-tuan dan puan melalui posting, komen yang bernas dan jauhilah penggunaan bahasa yang keterlaluan yang akan dipantau oleh para admin kami.

Saya menyeru agar setiap ahli membantu kami dengan menambah lebih ramai fb friends masing2 dgn invite friends. Mungkin setiap orang dalam 20 orang. Ini akan sangat membantu gerakerja kita menjadi lebih berkesan untuk kebaikan semua.
Sekian dengan hormatnya dan terima kasih.
HAJI AHMAD AMZAD HASHIM
Presiden
Gerakan Anak Terengganu Insaf (GANTI)
GANTI TUNTUT PERUBAHAN

Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top