Isnin, 2 Disember 2013

Respon Perlantikan Pesuruhjaya PAS Negeri Terengganu yang baru

8:25 PG

Kenyataan Media.
Perlantikan Pesuruhjaya PAS Negeri Terengganu yang baru adalah jawapan langsung kepada penyebar fitnah yang beria-ria sangat sekitar bulan lalu.
Saya ucapkan jutaan terima kasih kepada Pesuruhjaya PAS Negeri yang lalu yang juga sahabat dan jiran saya, YB Tuan Haji Abdul Wahid Endut yang telah menunjukkan kepimpinan yang cemerlang dgn diterjemahkan dengan keputusan PRU13 lalu. Sesungguhnya jasa beliau tak terbilang perinya.
Tahniah YB Ustaz Saiful Bahri Mamat. Tenaga baru dari YB akan memaju derap kaki kita dgn lebih teguh ke sana. InsyaAllah rakyat teguh mendokong sama seperti kepimpinan YB Hj Wahid terdahulu.
RAPAT KAN SAF SEMUA, ALLAH CINTAKAN YANG BERJUANG DIJALANNYA DENGAN TERSUSUN SAF-SAFNYA DGN PIMPINAN IMAM YG SENTIASA MEMBERSIHKAN DIRI. Hayati:
"Sesungguhnya Allah mengasihi orang-orang yang berperang untuk membela agamaNya, dalam barisan yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff 61:4)
Haji Ahmad Amzad Hashim
Presiden
Gerakan Anak Terengganu Insaf (GANTI)
GANTI untuk lebih cemerlang. Yang berjasa dilupa jangan.

Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top