Jumaat, 27 Disember 2013

Pelekat Ganti - RM2.00 Sekeping.

10:42 PTG

Setelah beberapa pengubahsuaian pada design sticker dgn pelbagai pandangan yg kemukakan oleh para sahabat semua, Dapatkan di Grd Floor, Bangunan PAS Marang, Depan Masjid Rusila. 019910 5222




GANTI ambil kira pandangan sahabat2 semua. Kerana itu untuk tujuan cetakan Sticker GANTI, InsyaAllah kita buat dua edisi seperti di bawah.

Cetakan awal cuma 2000 keping yg hijau dan 2000 keping yg putih.



Berlaku kesilapan dlm harga asal RM1 yg kami umum terdahulu kerana itu cuma utk edisi awal yg plain dan tak libat byk kerja grafik dan penggunaan warna.

Harga jualan bagi sticker GANTI edisi ceria ini adalah RM2 sekeping. Hasil jualan adalah 100% untuk biayai kegiatan Amar Makruf Nahi Mungkar GANTI.

Kerana itu kami rayu sokongan semua untuk membantu mengedarkan stok ini. Untuk itu, bagi pembelian 50 keping ke atas sekali beli, harga kami RM1.50 sekeping. Boleh jual balik RM2 untuk ambil untung 50sen setiap keping.

InsyaAllah kami akan siap ikat 50 keping utk mudahkan edaran.

Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top