Isnin, 16 Disember 2013

BANTUAN BANJIR DI KG.PASIR RAJA,HULU DUNGUN

12:11 PG

15.12.2013 : Pengagihan barangan keperluan oleh NGO GANTI bersama MTD Bukit Besi dan Dewan Muslimat PAS Dungun{DMPD}. Ganti diwakili Presiden,Haji Ahmad Amzad Hashim SU,Puan Rusni ALP Abdul Halim. MTD diwakili Pengarah MTD Bukit Besi. Muslimat dwakili Isteri MP Dungun, Isteri Adun Sura - 




Sebahagian dari barangan yang diagih pada misi GANTI 15hb Disember 2013, ke Kg Air Putih, Dungun yang terjejas teruk oleh banjir. 
termasuk 60 bag mengandungi milo, biskut, coffee/tea, gula,susu pekat, sardin tin, maggi, air mineral 36 kotak,, 5 tin besar biskut, kicap, pampers, sanitary pads, sabun mandi. Sumbangan ini diaturkan dgn bantuan Dato Tengku Sri Paduka Raja yang menyokong usaha GANTI.

PAS Dungun sendiri mengaturkan jumlah barangan yang tak kurang banyaknya. 

Alhamdulillah kami setakat boleh ke setiap rumah yang terjejas. Tak kira parti dan kecendurangan politik. Sebab Islam adalah RAHMAT UNTUK SEMUA. Lain Gambar di : https://www.facebook.com/groups/gati11/?fref=ts

Komen PAS Kawasan Dungun

Nung jauh ke Hulu Dungun. Walau sampai ke sempadan Pahang, Muslimat Pas Dungun bersama NGO GANTI menyusur jalan berbukit untuk sampai ke Kampun Pasir Raja.

Presiden GANTI Hj. Ahmad Amzad Hashim ditemani Pengarah MTD Bukit Besi Hj Ghazali Sulaiman berjaya satuni hampir semua rumah di Pasir Raja hari ini.

Sejarah PRU di peti undi memberi satu cabaran besar apabila PAS hanya mendapat 14 undi dalam beberapa siri PRUU sebelum ini.


















Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top