Ahad, 8 Disember 2013

Ucapan Perhargaan Dari Presiden Ganti

9:09 PTG


Alhamdulillah, sejak pelancaran blog GANTI tak sampai sebulan lalu yang memuatkan pelbagai kandungan yang sesuai dengan falsafah perjuangan Amar Makruf dan Nahi Mungkar, blog ini telah mendapat sambutan hangat dari semua dengan diikuti oleh lebih 9,600 pembaca.http://ganti-trg.blogspot.com/ dengan pautan kepada Facebook GANTI, Like Page GANTI, GANTI.fm, Portal Perdagangan Pakatan Ummah, MyJodoh, Buletin Online dan lain-lain lagi.
Kerana itu bagi mewakili Lembaga Pengarah GANTI, saya mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih atas sokongan tuan puan.


Teruskan sokongan dan sebarkan perjuangan yang baik ini kepada saudara mara dan rakan-rakan.

InsyaAllah, kita ada ramai singa-singa perjuangan yang telah bersedia akan lebih lantang dari sekarang demi tujuan membela rakyat, menegakkan yang makruf dan mencegah yang mungkar.

Haji Ahmad Amzad Hashim
Presiden
Gerakan Anak Terengganu Insaf-GANTI
GANTI UNTUK KEHIDUPAN YANG LEBIH BAIK

Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top