Rabu, 11 Disember 2013

Terima dari En. Salmi, Pemilik SABASUN.

9:33 PG


"Assalamualaikum w.b.t. Pihak kami sangat berterima kasih kepada NGO GANTI yang ke depan di dalam menyuarakan dan memperjuangkan isu SABASUN dan MBKT. Saya ingin merakamkan ucapan penghargaan kepada Pengerusi GANTI, Tn Hj Ahmad Amzad bin Mohamed di atas inisiatif beliau terhadap usaha bagi membela Usahawan anak tempatan di Negeri ini. 

Pihak kami sangat menghargainya. Walaupun isu keseleruhan belum selesai sepenuhnya, sekurang-sekurangnya ia telah membuka ruang ke arah satu hasil yang positif di masa akan datang, in Sya Allah.

Semuga hikmah dari isu ini menjadi satu 'turning point' kepada PBT dan agensi kerajaan yang lain untuk menjadi pemudah cara di dalam agenda memperkasakan Usahawan Melayu di Negeri ini khasnya. Sekali pihak kami mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada GANTI dan para aktivis di atas keprihatinan nya kepada permasalah Usahawan. SYABAS! 

Wassalam. 

-CHE SALMI CHE IBRAHIM. PENGARAH URUSAN, SABASUN HYPErRUNCIT."

Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top