Selasa, 10 Disember 2013

PAS Kesal Dun Terengganu Tolak Usul Banjir Kemaman

10:42 PTG


Yb Ustaz Saiful Bahri Pesuruhjaya Pas Terengganu melahirkan rasa kesal beliau apabila Usul Banjir yang di bentang Adun Rantau Abang ditolak mentah-mentah oleh Sidang Dun hari ini. Usul yang sebegini penting pun ditolak. Hakikatnya Kerajaan hari ni tidak mahu mengakui kelemahan sendiri.

Petang tadi Sidang Media sempena pembentagan bajet Terengganu 2014 dengan bajet RM9.3juta. Amat sedih apabila usul banjir d tolak. Kita mendesak pihak kerajaan agar diberi pampasan khas kepada mangsa banjir kali ini minima RM1K sebagai tambahn RM500 yg diberi kerajaan pusat. Dengan tujuan meringankan bebanan yang ditanggung rakyat. Juga membaiki kelemahn jentera kerajaan menghadapi banjir

Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top