Rabu, 11 Disember 2013

PENGUMUMAN PENTING: PENUBUHAN GANTI KAWASAN & CAWANGAN

8:33 PTG

Assalamualaikum Wrt Wb.
Saya ingin memaklumkan setakat ini GANTI belum memberi mandat kepada sesiapa bagi penubuhan GANTI Kawasan. Duka cita walau sudah saya umumkan supaya penubuhan
GANTI Cawangan mestilah setelah cukup bilangan ahli, dan dengan kunjungan saya sendiri, masih ada yang membawa nama GANTI dengan dikaitkan dengan pelbagai NGO lain yang kami tidak tahu menahu. Saya sendiri beserta panel GANTI akan menilai kesesuaian jentera yang dibentuk untuk membawa amanah yang diberi.

Saya ingin ingatkan, semua urusan GANTI Kawasan akan saya dan pimpinan selaraskan dengan PAS Kawasan masing-masing bagi tujuan sinergy.
Sebarang blog persendirian yang menamakan diri sebagai GANTI Kawasan atau cawangan tidak pernah dirujuk untuk kelulusan kami. Kerana itu saya beri amaran supaya hentikan.
Setakat ini semua makluman rasmi hanyalah melalui Group FB GANTI (https://www.facebook.com/groups/gati11) , Blog GANTI (ganti-trg.blogspot.com)  dan Like Pages GANTI ( http://fb.com/ganti.trg) yang rasmi.
Kekeliruan yang ditimbulkan tidak patut berlaku setelah garispanduan umum telah dinyatakan.
Haji Ahmad Amzad Hashim
Gerakan Anak Terengganu Insaf-GANTI
GANTI yang bollok wok dengan yang telus dan lurus.

Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top