Jumaat, 29 November 2013

LEPAK SANTAI GANTI 1, SABASUN2 WAKAF TEMBESU

10:08 PTG

LEPAK SANTAI GANTI 1, SABASUN2 WAKAF TEMBESU, 29HB NOVEMBER 2013: Satu kejayaan bermakna buat GANTI dgn kehadiran yg amat memberansangkan walau asalnya amat khuatir keadaan cuaca dan hujan yg amat lebat.
Saya merasa terkilan sahabat 2 yg bermotosikal ramai terkandas kerana hujan lebat. Namun yg berkereta dari Setiu, Besut, Marang, Kemaman dan Dungun pun ada. Terima kasih atas sokongan.
Kehadiran ketiga2 jemputan YB Dr Khairuddin Attakiri (MP Kuala Nerus), YB Dato Raja Kamarul Baharin (MP Kuala Terengganu) dan YB Ustaz Hishamudin (ADUN Tepoh) tepat pada masa amat kami sanjung dan bukti YB2 kita kelas pertama.
Saya pohon maaf kpd semua atas segala kekurangan dan terima kasih kpd Sabasun2 yg bukan setakat sudi menjadi tuan rumah, malah bermurah hati menyediakan makanan dan minuman yg heavy, nasi arab mandy lamb dan chicken mandy.
LEPAK SANTAI GANTI 2 akan menyusul bulan Disember Di Daerah Kuala Terengganu pula.


Pages : https://www.facebook.com/ganti.trg

Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top