Selasa, 19 November 2013

Jaringan NGO Terengganu

7:11 PTG

Saya ingin meminta rakan-rakan yang menyertai mana2 NGO, Badan Professional atau menjadi pemimpin NGO supaya dapat kita wujudkan jaringan NGO di sini. Boleh pm saya maklumkan NGO mana, nama Pengerusi serta no. contact untuk saya hubungi. Atau add terus yang berkenaan ke sini supaya dapat kita berbincang dan selaraskan bersama demi kepentingan bersama isu-isu yang dikongsi bersama.
Saya selaku juga Pengerusi Lujnah Jabatan Kerajaan, Swasta dan NGO PAS Kawasan Kuala Terengganu, insyaAllah cuba berusaha demi kepentingan bersama. Saya boleh dihubungi di talian 0199854013.

Sekian, Haji Ahmad Amzad Hashim ( Presiden Gerakan Anak Terengganu Insaf - GANTI )

Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top