Ahad, 29 Disember 2013

Usia GANTI 2 bulan tapi mula digeruni?

3:23 PTG

Di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Terengganu, Kenyataan Media berhubung sebaran poster palsu GANTI dan terbaru laporan saya terima edaran risalah dari rumah ke rumah di Setiu (apa kena mengena pula saya di Setiu?) yg siap tunjuk gambar saya masuk PAS di Jabi?

Saya tak suka sangat nak layan karenah orang sakit yg buat kerja ni, tapi kerana media perlukan penjelasan saya beri kerjasama sebaiknya.

Sekali lagi saya nak umumkan GANTI mengajak seluruh rakyat Terengganu sbg tanda bersatu hati, tunjukkan ekspresi bantahan anda terhadap keputusan2 kerajaan barisan nasional yg mendorong kenaikan kos hidup serentak pada 31hb Disember 2013.

Lagi comel kalau pakat pakai baju GANTI sambil menyumbang untuk kerja amar makruf nahi mungkar GANTI.

Yg pasal guling2 tu, biarkan saja mereka yg reka fitnah tu guling2 sesama mereka.





Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top