Jumaat, 22 November 2013

Pertandingan mencipta Logo GANTI

11:14 PTG

DITUTUP JAM 12.00 MLM TADI

PM Penyertaan ke : SyedSolah@facebook.com

Assalamualaikum rakan-rakan GANTI yang dikasihi.
Sehubungan dengan Pertandingan Mencipta Logo GANTI, panel penganjur yang diketuai oleh Pengarah Pertandingan, Saudara AngOh BluRs telah menerima sejumlah penyertaan yang semuanya bagus-bagus belaka.
Bagi memudahkan penilaian, setakat tarikh ini sejumlah 15 logo yang dicadangkan sedang dalam penelitian serius panel. Panel Penganjur menolak permintaan agar tarikh penyertaan ditutup lebih awal agar keputusan dapat diumumkan ketika LEPAK SANTAI GANTI 1 pada 29hb November 2013. Ini bagi menghormati keputusan asal agar penyertaan ditutup tepat pukul 12 mlm 30hb November 2013.
Kerana itu masih ada masa bagi yg sedang berkira-kira menghantar penyertaan.
Sekalipun hadiah utama yg telah diupgrade oleh Sdra Bazlan Shah, dari 2 butir woh nyor ke setandan mungkin tak semewah diharapkan, tetapi logo yang menang akan InsyaAllah dikenali di seluruh negara menjelang PRU14 nanti.
Sekian, Selamat mencuba.
GANTI Mengajak Perubahan.

inbox : https://www.facebook.com/ganti.trg

Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top