Rabu, 20 November 2013

CAKNA ANAK YATIM KEMAMAN Perlukan Sumbangan

5:46 PTG

SALAM...sahabat Gerakan Anak Terengganu Insaf ( GANTI )

Sabtu ni 23hb Nov 2013,  saya akan bersama2 AJK CAKNA ANAK YATIM KEMAMAN akan mengiringi anak2 yatim dr daerah kemaman seramai 40org ke lawatan sambil belajar di Muzium Negeri sempena pameran haiwan berbisa. Sy nak mempelawa sahabat2 yg nak beramal kpd anak2 yatim ini dgn cara tersendiri sahabat2 sekelian seperti support duit poket ker...bg cenderahati muzium ker...sponsor t-shirt visit Terengganu ke...persiapan minum petang ker...terpulang lahhh!!!

Kepada sahabat2 yg berkeinginan nk beramal sambil mencari SAHAM AKHIRAT dgn berbakti kpd anak2 yatim ini boleh hubungi sy di talian 019-9458468 (fadhil) atau 0111-4724060 (s/u CAKNA) atau pun direct kpd ketua rombongan kami 013-9337878 (capt Sofi)...HARAP MAKLUM!!!

Ahmad Fadhil Subky Ishak
CAKNA ANAK YATIM KEMAMAN

Written by

GANTI yang sesat dengan yang diredhai Allah. GANTI yang khianat dengan yang amanah. GANTI segala perancangan dan program yang membawa kerugian dengan keberuntungan. GANTI segala sifat mazmumah (buruk dan tercela) yang ada pada diri sendiri dan masyarakat dengan sifat mahmudah (baik dan terpuji) GANTI mengajak perubahan. GANTI IS FOR CHANGE!!!

1 ulasan:

  1. Selamat datang rombongan anak-anak yatim dari CAKNA ANAK YATIM KEMAMAN ke Kuala Terengganu khususnya En. Ahmad Fadhil Subky Ishak. Semoga gembira sepanjang kunjungan ke Muzium Negeri. Malang sekali saya berada di luar Terengganu pada tarikh berkenaan.

    BalasPadam

 

© 2013 Gerakan Anak Terengganu Insaf [ GANTI ]. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top